Joga rozciąganie dla początkujących

Zgodnie z zaleceniami osobistych trenerów odcinki są integralną częścią naszego treningu, ponieważ pomagają nam uniknąć kontuzji i poprawić elastyczność i mobilność. Istnieje kilka odcinków jogi dla początkujących, które zapewnią ci wiele korzyści.Coraz więcej osób jest zachęcanych do uprawiania tej dyscypliny, ponieważ dzięki niej czują się lepiej na poziomie fizycznym i psychicznym.

Joga rozciąganie dla początkujących

Czasami myślimy, że joga polega na wykonywaniu zbyt trudnych pozycji. Prawda jest taka, że istnieją ćwiczenia wymagające dużej techniki i doświadczenia; jednak możemy również znaleźć bardzo proste pozy dla początkujących ludzi. Zobaczmy, jakie są najlepsze odcinki jogi, które możesz ukończyć trening.

5 odcinków jogi dla początkujących

  • Pozycja dziecka. Balzana – Jestem pewien, że cierpiałeś na ból pleców więcej niż raz, prawda? Może to być spowodowane kilkoma czynnikami, takimi jak słaby odpoczynek, napięcie i stres spowodowany pracą itp. Stań na kolanach na macie. Następnie wyciągnij ciało do przodu. Twój brzuch zostanie przyklejony do nóg, a ramiona powinny być wyciągnięte przed głową, która spoczywa na podłodze.
  • Pozycja psa twarzą w dół. Adho Mucha Svanasana – Rozłóż stopy na szerokość ramion. Zegnij ciało do przodu i dotknij ziemi dłońmi. Pamiętaj, że plecy, ramiona i ramiona powinny być wyrównane.
  • Poza mostem. Setu Bandha Sarvangasana -Połóż się na plecach z nogami zgiętymi i stopami płasko na podłodze. Podnieś talię i wykonaj most. Ramiona powinny być równoległe do ciała. Przytrzymaj przez kilka sekund, kontrolując oddychanie.Dzięki temu rozciągnięciu skorzystasz z bioder, klatki piersiowej i brzucha.
  • Pozycja drzewa. Vrksasana – Czy masz dobrą równowagę? Sprawdź to za pomocą tej pozy.
  • Stań i utrzymuj równowagę na jednej nodze. Podniesiona noga spoczywa na drugiej nodze. Podnieś ręce i przytrzymaj przez kilka sekund.Dzięki temu ćwiczeniu poprawiamy koncentrację.
  • pozuj z podniesionymi nogami na ścianie. Viparita Karani – Jest to bardzo skuteczne, aby czuć nasze ciało całkowicie zrelaksowany.Połóż się z nogami uniesionymi i opartymi na ścianie. Ręce możesz umieścić je w poprzek.

Ułożenie dziecka w celu promowania odpoczynku

Ułożenie dziecka w celu promowania odpoczynku

Pozycja dziecka jest używana jako asana odpoczynku na wszystkich poziomach.Jest idealny do wykonywania przed snem, ponieważ może pomóc zmniejszyć obciążenie pleców, ale powinieneś go unikać, jeśli masz jakiekolwiek obrażenia kolan lub bioder.Aby to zrobić, uklęknij, aby zgiąć kolana tak bardzo, jak to możliwe, a także ugnij biodro, próbując dostać ręce jak najdalej po ziemi.

Ułożenie trójkąta w celu rozciągnięcia boków

Trójkątna pozycja jest idealna do rozciągania mięśni bioder i pleców.Aby to zrobić poprawnie, oba kolana muszą być wyciągnięte, a my postaramy się dotrzeć do jednej z naszych nóg odpowiednią ręką, a druga próbuje uzyskać jak największą wysokość i utrzymać tułów otwarty, aby to zrobić bez wyginania pleców. Weź od pięciu do dziesięciu głębokich oddechów, a po ich zakończeniu zmień strony.

Wniosek

Zachęcaj do włączenia tych odcinków jogi dla początkujących po treningu. Dzięki nim zapobiegniesz kontuzjom i zwiększysz swoją elastyczność. Ponadto, można uzyskać bardziej zrelaksowany i z większym poczuciem dobrego samopoczucia.

Dodaj komentarz